Wat is een goed dieet om aan te komen, of weet iemand een goede site waar een dieet staat uitgeschreven wat ik het best wanneer kan eten?

ik wil dus niet afvallen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet een plan laten opstellen door een dieetiste. Aankomen is tich lastig om het gezond te doen misschien lastiger als afvallen
Ritsuka
11 jaar geleden
Ga naar een dietiste, wij kennen jou niet, leeftijd, activiteitsniveau, gewicht, etc.

Antwoorden (2)

Mc donalds dieet, amerikanen
Zijn er aardig van aangekomen ;) en
Anders een dietist natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Geen gezond dieet voor de lange termijn..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Joh?
De site hieronder kan je al een eindje op weg helpen. Er staat geen kant-en-klaar dieet, maar wel heel veel goede tips.

De site heet "slank en sterk" omdat de meeste mensen nou eenmaal graag willen afvallen, maar ook voor mensen die willen of moeten aankomen is er veel goede info te vinden.

(volgens mij heb ik die site al een aantal keren 'gepromoot' op gv, ik hoop dat het nog mag... ik verdien er geen geld aan ofzo, sterker nog, ik ken de maakster niet eens!)

Succes!

Toegevoegd na 51 seconden:
Oja, en naar een diëtist gaan is natuurlijk een goed idee, maar dat hadden de anderen ook al gezegd.