Als ik 's avonds voor dat ik ga slapen een vraag bedenk voor GV, waarom weet ik die 's ochtends niet meer?

Als ik in mijn bed lig, wide awake, verzin ik altijd heel veel vragen om als ik wakker word te stellen op gv. maar 's ochtends weet ik ze dus niet meer.. hoe kan dat? Het is niet dat ik na het bedenken in slaap val, dat is pas na een uurtje of 2.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Omdat ie niet belangrijk genoeg was.
Alles wat echt belangrijk is onthoudt je wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kennelijk ben je wat vergeetachtig. Zorg er voor dat een notitieblaadje en pen op je nachtkastje aanwezig is en schrijf het op. De volgende morgen heb je alle gedachten weer paraat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm ik ben 18
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yup. +1
Vergeten, schrijf het altijd onmiddellijk op...

Ook je dromen, meteen na het wakker worden opschrijven, anders lukt het je niet meer...