Wat zijn mogelijkheden om een familieruzie op te lossen a la "het familiediner"? Zie toelichting!!

De vraag is nu nog een beetje vaag maar ik zat vandaag op de PC 'het familiediner' te bekijken. Heel mooi maar ik kan me ook voorstellen dat mensen niet op TV willen met hun familieproblemen. Bestaat er iets dergelijks zonder TV opnames??

Overigens gaat het gelukkig niet over mijzelf..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een etentje of bijeenkomst organiseren voor de ruziënde partijen zonder camera's erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eens zoeken op 'mediator'. Mediators bemiddelen in verschillende geschillen, zonder gerechterlijke tussenkomst. Dus bijv bi echtscheiding, maar ook bij het opbreke van een vennootschap, of bij het afwikkelen van zaken bij het op niet-amicale voet beeindigen van een (kleine?) vereniging. Dus, waarom niet binnen families bemiddelen?