Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Werkt acai fit echt?

Ik heb weer wat nieuws gezien namelijk acai fit, ik wil dit gaan proberen maar weet niet of het zin heeft. ik vraag mij dus af of iemand er ervaring mee heeft of ervan heeft horen zeggen of het echt werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
501

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Laat me raden, het zijn van die pilletjes of capsules die je 2-3x per dag moet innemen bij de maaltijden, en dan val je af! Zonder dat je verder iets aanpast aan je eten of sporten, wat een geweldig product!

Ik ken acai fit persoonlijk niet, maar over het algemeen beweren deze dingen allemaal hetzelfde.
Ik kan je nu al zeggen, het werkt NIET om af te vallen.

Enige manier om op een gezonde manier af te vallen is door gezonder te gaan eten (en vaak ook iets minder) en meer te bewegen. Je moet jezelf een gezond eet- en leefpatroon aanleren, niet op de bank gaan hangen en wat pilletjes innemen in de hoop dat er wat gaat gebeuren.

Dergelijke pillen worden verkocht als voedingssupplement, en er is dus amper controle over. Je weet niet precies wat de stoffen erin doen.
De acai bes zelf is gezond, maar ook geen wondermiddeltje.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ken het product wel, en het is volkomen overbodig als je normaal en gezond eet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lekker hoor, een paar besjes in de yoghurt. Verder gewoon peperdure en commerciële kwakzalverij, die acaihype. +1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding