3wkn 1eMGvacc.Gister 1dg 38.5C, gewrichten pijn, hfdpijn,hoesten, slapen. Vandg koorst –moe,hfdpijn.Heb ik MG gehad? Moet ik 2e MG halen?.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Woorden kosten hier niets hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt inderdaad wel een contactadvertentie ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik een klinker kopen? Reacties graag per post naar de redactie van deze site o.v.v. nummer: 14224
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wt bdlt h?

Antwoorden (3)

Nee, wacht totdat de griep een paar dagen voorbij is.
De priepprik kunt u ook wat later halen er moet alleen minimaal 3 weken tussen zitten.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of je ook daadwerkelijk de mex. griep hebt gehad daar kom je waarschijnlijk niet achter, maar het is wel raadzaam om de tweede griepprik gewoon te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
K zou dt mt de huisarts besprkn. Mr ik denk dt je pas ovr 2wkn de 2e MG krgt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jj! + van mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
k k
Als je koorts hebt mag je geen griepprik halen....
en je zult echt de Mexicaanse griep niet hebben,maar bij twijfel even naar de huisarts.