Ja, dat kan zeer zeker normaal zijn. Een menstruatiecyclus duurt gemiddeld 28 dagen, maar kan variëren van 20 tot 42 dagen.
Wie een korte cyclus heeft is waarschijnlijk vaker dan één keer per maand ongesteld. Als je menstruatiecyclus langer duurt, ben je minder vaak ongesteld.
Amadea
11 jaar geleden
Een gemiddelde cyclus bedraagt tussen de 25 en 35 dagen, maar kan uiteenlopen van 21 dagen tot 3 maanden.
Hartstikke normaal dus.
Ritsuka
11 jaar geleden
Heel simpel.. Voor jou wel. Gewoonlijk is het ca. 28 dagen. Niets om je zorgen om te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel normaal. Zeker als je nog jong bent. Bij mij duurde de cyclus vroeger ook altijd zo lang (en dan ook nog eens heel wisselend, ook wel langer). Na de geboorte van mijn eerste kind werd ik in het vervolg precies elke 28 dagen ongesteld. Alsof mijn lijf ineens snapte waar het allemaal voor diende...