Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt het door het groeien dat mijn borsten zeer doen als ik ze aanraak?

Ik zit nu in de puberteit. En me borsten doen zeer als ik ze aanraak.

Toegevoegd na 3 minuten:
(ik ben nog niet ongesteld)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
747
Ritsuka
11 jaar geleden
Ja, had ik ook

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja nou! En of dat kan. Het kan echt zeer doen, soms ook als je hard rent of de trap afloopt.
Gelukkig gaat het over als ze wat zijn gegroeid, dus het is nu wel vervelend en pijnlijk maar dat blijft niet zo :-)
(Lees meer...)
Kristal
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
als je zonder BH probeert te rennen of de trap afloopt kan het ook knap pijn doen hoor, ook al ben je al uit de puberteit.
Kristal
11 jaar geleden
Ja, dat is zo Ritsuka, maar mijn ervaring is toch wel dat het in de beginfase het ergste is, en als je net een kind gehad hebt. Maar misschien is dat ook weer niet voor iedere vrouw hetzelfde.
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik heb 75B, 22 jaar en geen kinderen gehad, en als ik hard de trap op loop als ik geen BH aan heb doet het ook wel een beetje zeer hoor, haha.

Andere antwoorden (2)

Dat kan inderdaad door de groei komen. Het kan ook samenhangen met de tijd van de maand. Vlak voordat ze ongesteld gaan worden hebben vrouwen vaak ook pijnlijke borsten.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
''Vlak voordat ze ongesteld gaan worden hebben vrouwen vaak ook pijnlijke borsten.'' Ik wist niet dat borsten ongesteld konden worden ;)
Amadea
11 jaar geleden
"ze" verwijst naar vrouwen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat had ik ook al door, maar een verwijswoord word pas gebruikt na het zelfstandig naamwoord. Dus: ''Vlak voordat vrouwen ongesteld gaan worden hebben ze vaak ook pijnlijke borsten.'' was correct geweest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook ervoor worden gebruikt, maar in deze zin wekt het verwarring op...
Kristal
11 jaar geleden
ja, als je het zo wilt lezen wel natuurlijk maar ik had Amadea heel goed begrepen.
+1
Kristal
11 jaar geleden
Daarbij is het wordt met dt Pesu (in je tweede reactie).
Cryofiel
11 jaar geleden
Volgens mij is die zin grammaticaal geheel correct.
Je borsten worden gevoeliger als ze groter zijn
Maar dat is heel normaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding