Hoe krijg je s'ochtends meer energie?

Zodat je in staat bent om na wat te eten en drinken meteen iets kan doen wat energie nodig heeft en fitheid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Regelmaat: elke avond op dezelfde tijd slapen en elke ochtend op dezelfde tijd wakker worden. In de ochtend wat zonlicht naar binnen laten komen. 's Ochtends warm worden: douchen. Bewegen, en eten en drinken inderdaad.. Kop koffie of energiedrink zijn niet heel gezond maar helpen wel met energie.. Maar een goed ontbijt ook. Frisse buitenlucht kan ook helpen bij het wakker worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is makkelijk als iemand je wakker maakt, en een praatje met je maakt. Daar word je wakker van. Ook is het makkelijk als je wat water drinkt, of gelijk onder de koude douche gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een zelfgemaakte shake, van fruit ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zorg voor minstens 8uur slaap, wanneer je wakker wordt, rek je ledematen uit, leg een tennisbal tussen je schouderbladen waar je nek in je schouders over gaat en trek je benen naar je gezicht op, doe dit 5 keer. Dit haalt de spanning uit eruit.
Verfris je gezicht door er koud water op te sprenkelen, ook in je nek!
Nee nu een stevig ontbijt met bv. ei met groenten, volkoren toast en een lekkere smoothie. evt. een kop kruidenthee, géén koffie of zoete dingen!! Nu ben je er klaar voor!!! Succes..