kan je aan iemand zn plas zien dat die rookt/blowt?

Ik moet morgen mn plasje afgeven bij mn dokter in verband met ernstige klachten. Maar aangezien mijn ouders niet weten dat ik rook/blow was mijn vraag of je dat kon aantonen met een plasje?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja blowen kan aangetoont worden in urine, maar dan moet daar wel de goede test voor gedaan worden. Hetzelfde geldt voor nicotine. Als je ernstige klachten hebt is het overigens wel raadzaam om tegenover je arts eerlijk te zijn bij vragen over roken en blowen. Toegevoegd na 1 minuut: Even voor de duidelijkheid, als je urine onderzocht wordt op bv bacteriën, dan komt uit die test het gebruik van nicotine niet naar voren.

Dat ligt er aan waarop je urine getest wordt bij de dokter en wanneer je voor het laatst geblowt hebt. Als je blowt kan dit met een uc test (test op meerdere drugs) tot wel 10 dagen in je bloed worden aangetoond.

Zeg tegen je arts dat je rookt/blowt dat helpt misschienhet onderzoek.. En wees eerlijk meid je hebt jezelf er alleeen maar mee!

Ja, aan iemands plas is te zien dat die blowt. Maar dan moet je dat ook onderzoeken. Bij een urine-onderzoek kan de dokter wel meer dan twintig dingen te vragen te onderzoeken en het is niet aannemelijk dat jouw klachten met dat blowen te maken hebben en dan komt het ook niet aan het licht. En zelfs als het aan het licht komt, is er altijd nog het medisch beroepsgeheim. De dokter mag niet zonder jouw toestemming informatie aan jouw ouders of aan anderen geven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100