Waar kan ik de oudere varianten van AXE bodyspray nog kopen?

Het gaat onder andere om AXE Anti-hangover, AXE Boost, AXE Essence, AXE Phoenix en dergelijke.
Ik zoek me een ons maar kan het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik zelf gebruik meestal een ander merk ; )
Maar ik zou eens bij de zeeman kijken die hebben vaak juist oude merken in hun assortiment. En kijk ook eens op een braderie of de markt. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de markt kopen zie ik ze vaak, ook nog is aardig wat goedkoper. Kijk daar is.

Toegevoegd na 1 minuut:
- kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de action,of wibra
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Action, zeeman, wibra, euroland dat soort winkels hebben ze vaak wel liggen.