Is karten pijnlijk voor de knieën?

Ik ga binnenkort met school karten alleen heb ik 2 jaar geleden een operatie gehad aan mijn knie, die soms nog wel gevoelig is met intensieve sport en (heel veel) beweging. Het is niet een angst waar ik overheen moet maar niet dat ik straks meer problemen krijg ofzo...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

tijdens een regulier rondje karten voorzie ik geen problemen. Alleen het is natuurlijk altijd mogelijk dat je ergens tegen aan botst of dat iemand anders tegen jou aan botst. Dat zou wel pijnlijk kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt eraan. zelf heb ik last van mijn knieen als ik laag zit heb ik veel last. volgens mij valt het met karten wel mee. je botst zelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afgelopen vakantie hebben mijn vader en ik ook wat rondjes gereden, mijn vader is verscheidene keren aan zijn knie geopereerd en heeft nergens last van gehad. De stoeltjes van de kart kan je (meestal) ook verzetten tot een stand die jij fijn vind zitten! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
absoluut gas gaven!!!!! want het komt nou niet op de knieën aan! maar op your mind! maar toch maar geen ongeluken maken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je nou eigenlijk te antwoorden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat karten niet op je knieën aan komt , zoals kruipen b.v. met karten moet je wel nadenkeken in inschattenhoe en waar te rijden!