Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is karten pijnlijk voor de knieën?

Ik ga binnenkort met school karten alleen heb ik 2 jaar geleden een operatie gehad aan mijn knie, die soms nog wel gevoelig is met intensieve sport en (heel veel) beweging. Het is niet een angst waar ik overheen moet maar niet dat ik straks meer problemen krijg ofzo...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

tijdens een regulier rondje karten voorzie ik geen problemen. Alleen het is natuurlijk altijd mogelijk dat je ergens tegen aan botst of dat iemand anders tegen jou aan botst. Dat zou wel pijnlijk kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het ligt eraan. zelf heb ik last van mijn knieen als ik laag zit heb ik veel last. volgens mij valt het met karten wel mee. je botst zelden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afgelopen vakantie hebben mijn vader en ik ook wat rondjes gereden, mijn vader is verscheidene keren aan zijn knie geopereerd en heeft nergens last van gehad. De stoeltjes van de kart kan je (meestal) ook verzetten tot een stand die jij fijn vind zitten! Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
absoluut gas gaven!!!!! want het komt nou niet op de knieën aan! maar op your mind! maar toch maar geen ongeluken maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je nou eigenlijk te antwoorden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat karten niet op je knieën aan komt , zoals kruipen b.v. met karten moet je wel nadenkeken in inschattenhoe en waar te rijden!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding