Nee, want dat helpt voor geen meter en levert alleen maar blessures op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar worden je schenen niet harder van, dus is het nutteloos, wat gelijk betekent onverstandig, want waarom zou je het risico lopen op blauwe plekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen! Absoluut niet doen. Eenscheenbeenbreuk doet allereerst verrekte veel pijn en je hinkelt voor een paar maanden. Je scheenbeen wordt niet harder, je moet zorgen dat je spieren die dat been beschermen beter worden ontwikkeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat is niet verstandig, je kan beter je schenen beschermen met scheenbeschermers, een breuk levert je een pijnlijke herinnering eraan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, je schenen worden er niet harden van.
Je gaat op ten duur wennen aan de pijn, zodat het net lijkt als of je "harde" schenen.
Maar deze zijn nog net zo "hard" als voorheen.

Sloeg mij vroeger wel eens voor mijn kop, als ik weer eens wat stoms gedaan had.
Hielp niets, bleef nog stommiteiten uithalen. ;)

Toegevoegd na 56 seconden:
Zoals "harden" i.p.v. "harder"............
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iemand die ik ken, doet aan thaiboksen. In zijn trainingsschema gaat hij met een deegroller over zijn schenen. Daar worden ze niet harder van, maar wel gevoellozer. Als hij er dan een trap tegenaan krijgt, kan hij langer doorgaan, wordt minder gehinderd door pijn. Het lijkt me niet verstandig, maar misschien geeft het antwoord op je vraag.