Hoe krijg ik deze buik? (zie uitleg)

Is het mogelijk om deze buik te krijgen met oefeningen en een gezond eet patroon?

http://nutritionvsdiet.files.wordpress.com/2010/09/fitness_model.jpg

Vaak zie ik bij modellen of vrouwen die veel sporten helemaal niet zoveel buikvet onderaan de buik, terwijl ik daar het meeste heb zitten (overigens heb ik een redelijk platte buik). Hoe kan ik dit weg krijgen, en een gespierd uitziende buik ontwikkelen? Ik weet dat het mogelijk is, er is een meisje/vrouw die ik volg op Instagram (fotostream) en zij heeft dit ook bereikt, alleen ze is Duits dus ik kan het moeilijk aan haar vragen (zij spreekt weer geen engels). Zo ja, kan ik oefeningen thuis doen? Ik ben NIET lui, maar de sportschool zit er financieel nu gewoon even niet in.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet een tell sell apparaat aanschaffen en daarmee oefeningen doen ik heb het zelf gedaan en ik net zo'n buik ook moet je een dieet volgen bijvoorbeeld het hartstichting dieet of het eidieet.

Een gespierde buik krijg je door buikspieroefeningen te doen, maar de spieren zullen vooral zichtbaar worden als je vetpercentage heel laag is. Om een laag vetpercentage te krijgen, moet je vooral goed op je voeding letten. Bij mijn sportschool wordt gezegd dat vooral suiker de boosdoener van vet is... Sport dus veel, en eet minder suiker om je vetpercentage te verlagen. Succes!

Zoals op die foto ga je het waarschijnlijk nooit bereiken. Dit is een fitnessmodel, het is haar werk om er zo uit te zien. Om dat te bereiken zou je echt elke dag moeten trainen voor 2-3 uur, en een heel strak eetschema volgen wat op de lamge termijn niet gezond is voor je lichaam. Een dag voor een fotoshoot stoppen ze vaak ook met drinken, als je wat uitgedroogd bent zie je er net wat strakker uit. Niet gezond dus! Toegevoegd na 3 minuten: Deze dame heeft met een bikini competition meegedaan en uitgelegd wat haar trainingsschema en eetschema is: http://blogilates.com/best-of/hard-work-it-pays-off Het is dus wel mogelijk om er zo uit te zien, maar het is heel erg veel werk. Je kunt wel wat dingen aan je voeding aanpassen om je buik iets strakker te krijgen, op een gezonde en haalbare manier. Geen koekjes en chips en dergelijke meer. Veel groente, eiwitten, wat fruit, gezonde vetten en volkoren producten. Geen bewerkte producten, maar puur eten. Toegevoegd na 5 minuten: Dit combineren met 5 keer in de week minstens een half uur bewegen. Het liefst een mix van krachttraining en cardio. En dan kun je bijvoorbeeld dag 1 buik, dag 2 armen, dag 3 benen etc. Niet focussen op buikspieroefeningen alleen, maar je hele lichaam trainen. Meer spieren = meer vetverbranding. Toegevoegd na 6 minuten: De sites in de bron geven ook tips voor oefeningen thuis. Als je wilt kan ik er nog meer sturen.

Bronnen:
www.bodyrock.tv
www.fitvillains.tumblr.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100