Zouden ze producten betrouwbaar wezen?Wie heeft hier ervaring mee?

Wie is bekend met deze producten?
Profade Tattoo Off Tattoo Be Gone?
Ook word beweerd dat je van tattoos kanker kunt krijgen,
Klopt dit nou?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze moet natuurlijk deze betekenen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Gezien het feit dat mensen tattoos meestal laten weglaseren, denk ik niet dat er veel simpeler en goedkopere middelen zijn die echt werken.

Sommige inkt die gebruikt wordt om te tatoeëren kan kankerverwekkende stoffen bevatten. Dat is geen reden om direct in te paniek te raken, want in de lucht die je inademt en in vrijwel alles dat je eet, zitten ook stoffen die kankerverwekkend kunnen zijn.

Gezien je vragen denk ik dat je echt van je tattoos af wilt - heb je al eens met je huisarts gepraat hierover? Die kan je doorverwijzen naar een gespecialiseerde dermatoloog.