ik wil geen 2e griepprik ben net hersteld van de 1e is dat erg?

Weet jij het antwoord?

/2500

natuurlijk is dat niet erg... Toegevoegd na 1 minuut: je lichaam heeft aangegeven erg veel moeite te hebben met die ellendige inenting... wijs lichaam... plaag het niet verder en laat het zijn eigen zaakjes regelen... zoals het altijd al doet als jij je er niet tegenaan bemoeit... bovendien is het mexvirus zo aan het muteren dat er geen inenting tegen opgewassen is... Toegevoegd na 1 uur: o dat was ik nog vergeten... dit is een vraag over gezondheid: ga direct naar de huisarts, u komt niet langs AF en ontvangt geen € 200...

Wat jij niet wilt, moet jij niet nemen!

De 2e griepprik zorgt ervoor dat dat het effect van de prik langer werkt. Net als een prik voor Hepatitis B. 1e prik werkt een half jaar, neem je na half jaar nog een prik werkt deze voor 25 jaar. Dacht ik. Toegevoegd na 17 seconden: Maar het is natuurlijk altijd je eigen keus.

door de eerste prik ben je al voor 80% beschermd

Is het inderdaad het gevolg van de griepprik.? Vermoedelijk heb je een een andere virus infectie doorgemaakt. Als je de tweede prik niet gaat halen dan ben je niet voldoende beschermd. Overleg even met je huisarts.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100