natuurlijk is dat niet erg...

Toegevoegd na 1 minuut:
je lichaam heeft aangegeven erg veel moeite te hebben met die ellendige inenting... wijs lichaam... plaag het niet verder en laat het zijn eigen zaakjes regelen... zoals het altijd al doet als jij je er niet tegenaan bemoeit...

bovendien is het mexvirus zo aan het muteren dat er geen inenting tegen opgewassen is...

Toegevoegd na 1 uur:
o dat was ik nog vergeten... dit is een vraag over gezondheid: ga direct naar de huisarts, u komt niet langs AF en ontvangt geen € 200...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, en als je komt te overlijden kan de familie in de rouwadvertentie melden:
"Zijn lichaam heeft aangegeven erg veel moeite te hebben met het ellendige H1N1 virus. Hij heeft zich niet verder laten plagen. Wijs lichaam...."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist gezien A'man...
en wat als je je wel laat inenten en je wordt aangevallen door het gemuteerde virus?
...het is beter om meteen te beseffen dat wij mensen niet het leven ( en dood) in de hand hebben... het is eerder zo dat het leven ons te pakken heeft...
Wat jij niet wilt, moet jij niet nemen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De 2e griepprik zorgt ervoor dat dat het effect van de prik langer werkt. Net als een prik voor Hepatitis B. 1e prik werkt een half jaar, neem je na half jaar nog een prik werkt deze voor 25 jaar.
Dacht ik.

Toegevoegd na 17 seconden:
Maar het is natuurlijk altijd je eigen keus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
door de eerste prik ben je al voor 80% beschermd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het inderdaad het gevolg van de griepprik.? Vermoedelijk heb je een een andere virus infectie doorgemaakt. Als je de tweede prik niet gaat halen dan ben je niet voldoende beschermd. Overleg even met je huisarts.