Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ishet normaal dat als je een baard begint te krijgen, dat je linkerhelft sneller groeit dan je rechterkant ???

Wel ik ben dus een jongen van 16 en begin een baard te krijgen , wel nu de haartjes aan mijn linkerhelft groeien sneller dan aan men rechterhelft , is dat normaal ?? ... Hetzelfde bij men oksels

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Dat kan best. Daar had ik ook last van. Zodra je de haartjes wegscheert zullen ze vanzelf gelijk gaan groeien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor wat betreft je baard kan dit gebeuren dat je linkerhelft meer haar-implanting heeft dan de rechterkant. Idem voor je oksels denk ik dan maar.

Ik heb hetzelfde met mijn bakkebaarden, daarom laat ik ze maar niet te lang groeien ;-)

Verder (en dat klikt als een oude-l*llen-antwoord) zit je nog in de jong-volwassen-fase. Ik denk dat je gezichtshaargroei nog zal toenemen. In ieder geval worden je baard-haren nog zwaarder en dikker en mogelijk valt het dan minder op of is het helemaal verdwenen.

Tot die tijd toch maar scheren en verder afwachten maar.... ;-)

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, dat is heel normaal. Geen mens is volledig symmetrisch, net zoals de linkerkant van je neus iets anders is dan de rechterkant, kan ook de haargroei links en rechts verschillen. Ik heb dat met mijn oksels, aan één kant veel meer haar dan aan de andere kant. Dat zal nog wat bijtrekken als je de puberteit door bent, maar soms blijft het wat ongelijk. Bij mijn oksels tenminste wel, daarom ben ik vrij vroeg begonnen met scheren, dan valt 't minder op dat het ongelijk is ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb een naar van enkele cm, als ik het niet bijhoud is links ook langers als rechts... Niks aan te doen lijkt me:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing