ik ben sinds vandaag ongesteld en ik ben duizelig en heb zelfs een paar keer overgegeven, is dit normaal? normaal heb ik dit nooit...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Blijkbaar valt je menstruatie dit keer toevallig samen met een lichte buikgriep. Of heb je misschien gisteravond veel alcoholische drank binnengekregen? De klachten horen in elk geval normaal niet bij elkaar, dus er moet een andere oorzaak voor zijn!
Amadea
11 jaar geleden
Je bent van slag. Je lichaam is in de war. Hierdoor wordt je duizelig en moet je overgeven. Maar maak je geen zorgen! Het komt wel goed, je went er aan! Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als het niet je eerste keer is, heb je waarschijnlijk buikgriep, maar dit is waarschijnlijk binnen 2 dagen weer voorbij.