Als je een oorcorrectie hebt gehad (flaporen) ik het dan verstandig om een oorbel te nemen?

Toegevoegd na 19 seconden:
ik is is* sorry

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Natuurlijk, dit heeft niks te maken met het rechtzetten van je oren, het zal je eens zo mooi staan nu.
Je oren zullen niet terug gaan flappen hoor!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wel opletten dat je oren genezen zijn, anders heb je misschien een dubbel dik oor als het niet goed gezet is. Wat ook weer zal genezen, maar beter voorkomen dat je een infectie krijgt als je oren nog niet genezen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Na de correctie kun je net zo als iedereen een oorbel, of zelfs 2 nemen. Je oren zullen daardoor heus niet opnieuw gaan flappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn oren een paar jaar geleden recht laten zetten. Daarna heb ik pas gaatjes in mijn oren laten schieten. Ik heb er wel voor gezorgt dat mijn oren geen pijn meer deden ;)