Ken je dat gevoel in je rug als je gewichtsloos raakt in een achtbaan of lift?

Ik loop nu al een aantal dagen met dit gevoel rond, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Kan het zijn, dat je een beetje minder goed op je eten gelet hebt de laatste tijd? Of kan je bloeddruk om welke reden dan ook niet helemaal optimaal zijn? Als het niet snel overgaat, zou ik even langs de huisarts gaan - misschien heb je een beetje ijzertekort of zoiets - ik had dat in de tijd, dat ik heel hard leerde voor mijn eindexamen, dus veel stress.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien moet je eens uit die lift of achtbaan stappen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staande op de grond of zittend op een stoel word je door de zwaartekracht van de aarde aangetrokken. Wat je ervaart als een gevoel van gewicht is de reactiekracht die opgewekt is waar je staat of onder je zitvlak. Zonder ondergrond is er geen gewicht en zou je je gewichtloos voelen. Zodra er weer sprake is van een ondergrond houdt de toestand van gewichtloosheid weer op.