Waarom heb ik een rare randje op mijn iris?

aan de boven kan van mijn oogrand ,vlakbij de iris is het grijs.Mijn ogen zijn bruin,maar alleen een klein stukje aan de boven kant is het niet meer bruin maar grijs.Eigenlijk heb ik het al best wel lang,echt heel lang.Ik vraag me af wat dat is?En ik draag een bril,ik heb ongeveer -5 en -5,50.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
Is niet raar, maar mooi. Je ziet soms ook bij mensen met blauwe ogen en een geel randje rond de iris.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een oud collega heeft dit ook en zij liet dit toch controleren door arts / oogarts...

Antwoorden (2)

Dat is gewoon normaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan geen kwaad, is geen ziekte, is gewoon een foutje vanaf je geboorte