Waar kan ik professionele antizweet t-shirts kopen in Nederland?

Ik zoek soort van undershirts/t-shirts die zweet kunnen opvangen bij met name de oksels. Deze zal ik onder overhemden en poloshirts dragen in de zomer (als het dus al heel erg warm is). Ik heb gehoord dat er in Amerika speciale bedrijven zijn die hierin zijn gespecialiseerd. Zijn deze er ook in Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van shirts heb ik helaas geen verstand, maar wel een andere tip. Kijk eens op www.hyperhidrosis.nu
Die behandeling heeft mij perfect geholpen...!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Perrysport worden ze verkocht. Maar ongetwijfeld ook bij andere sportzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi hoi,
Ikzelf heb pas op de,,Zwarte Markt,,in Beverwijk biologische T-Shirts gekocht voor 2,50 per stuk.Wat'n uitkomst,helpt echt tegen het zweten.Misschien ook iets voor U(jou)???
Suc6!!!!!!!!

Groetjes Katherina
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
2,50 voor een biologisch kledingstuk? Dat kan niet! Dat is waarschijnlijker een door een uitgebuite arbeider in een arm land gemaakt katoenen shirt...