Ik denk dat het eerder lijkt op vlees wat gebakken wordt, onsmakelijk gebakken bruin... Volgens mij wordt je ook alleen opgezwollen, omdat je een soort dichtgeknoopte luchtzak bent (zo'n ballon) waarin gassen zich ophopen in je lichaam... Maar ik denk niet dat je dat je dan bruin wordt, aangezien niks meer werkt, je huidt werkt ook niet meer. De enige kleur die je krijgt is lijkbleek met een vieze gebakken kleur, maar meer ook niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nou, nog heel eventjes dan, maar niemand die dat opvalt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahahaha, waarom al die minnen?
stel je ligt op je rug, dan zakt het bloed ook naar je rug; aan de bovenkant word je bleker.
desalnietemin kan je toch goed verbranden daarna, maar dan word je zwartgeblakerd gevonden , niet bruin.
pigment aanmaken gebeurt alleen in een levend lichaam.
Rieneke1