Geirriteerde balzak na lange wandeling, hoe voorkomen?

Mijn balzak schuurt langs mijn benen tijdens lange wandelingen waardoor deze erg geirriteerd raakt. Hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Antwoorden (9)

Geen onderbroek aan doen of boxershort.

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=31732.15
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist een boxer geeft vaak te veel ruimte, waardoor het gaat irriteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juist mkeesje
een goed zittende onderbroek zou m.i. moeten helpen in dit soort zaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondergoed waarin het kruis is uitgevoerd met zeemleer schijnt te helpen! Jammergenoeg kan ik hierin niet vanuit mijn eigen ervaring spreken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist geen ruimzittend ondergoed dragen, maar ondergoed dat je za(a)kje op zijn plaats houdt, b.v een strakke slip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ook van mij want wie kan het beter weten dan een iemand met een za(a)k op leeftijd ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
precies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch is de suspensoir het enige juiste antwoord. Ik weet nog hoe wij, mijn vriendinnetje en ik giechelig naar het ding keken. Zewist ook hoe het heette. En, eerlijk gezegd, het lijkt me heel goed voor dit soort activiteiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ineke wat ben je vandaag " balsturig"!
Suspensoirs worden gedragen door atleten, judoka's en natuurlijk boksers.
Het is niet in 1e instantie bedoeld om wandelaars te ontzien, maar het zal zeker ( even) helpen. Op de lange duur gaat het wel broeden.
Vroeger droegen mannen voor dit soort ongemakken een speciaal stukje ondergoed, ik geloof dat het suspensoir heet. Zoek het even op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het wordt kennelijk nog steeds gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe een legging aan of sportslip voorkomt irritatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn advies: goed inpakken. Hou ze warm!
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Iets aantrekken waar het spulletje lekker strak in zit.
Je zou ook zo.n fietsers broek kunnen proberen waar zo,n zeempje in zit.
11 jaar geleden
invetten :P