+je, Het zijn er in 2012 ietsje meer dan je bron uit 2009, maar een goed antwoord.
Voor Nederland:. Op een werkdag worden er meer kinderen geboren dan in het weekend, in de zomer worden er meer kinderen geboren dan in de winter en in jaren dat het economisch goed gaat is het geboortecijfer hoger dan in perioden waarin men weinig vertrouwen in de toekomst heeft.
Er worden gemiddeld per dag ongeveer 500 kinderen geboren.
fremar
11 jaar geleden
Per dag worden er ongeveer 210.000 baby’s geboren. En meer dan de helft van de huidige wereldbevolking leeft in Azië. In Nederland ligt het aantal geboortes per dag op 554.