Hoelang zijn de brandvertragers in de huidige sigaretten getest?

Sinds kort zijn er "brandvertragers"ongevraagd toegevoegd.
Hoe schadelijk is dit voor de gezondheid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K
bamibal
11 jaar geleden
LOL, ja stel je voor dat ze sigaretten ongezond zouden maken.
Ritsuka
11 jaar geleden
Veel slechter als de teer en andere troep die in een sigaret zit kan het niet zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een sigaret blijft hoe dan ook slecht ;), beter stopt men!

Het beste antwoord

In een LIP-sigaret zitten geen brandvertragende stoffen, het effect wordt bereikt door zones in het papier waar de luchtdoorlatendheid klein is zodat de sigaret dooft door zuurstofgebrek.
Overigens zitten er in de tabak van sigaretten juist stoffen die ervoor zorgen dat de sigaret makkelijker blijft branden als je er niet aan trekt, dit in tegenstelling tot sigarentabak.
Een sigaar die je laat liggen gaat vanzelf uit.