Bij het klaarkomen zat ineens een beetje bloed en nu?

Ik ben een jonge

Die net klaarkwam met een beedje bloed bij zat wie kan me helpen is dit ofzo???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik denk dat je spermazak, of hoe dat ook maar mag heten ontstoken is. Ik denk dat dit niet ernstig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een beetje bloed in je sperma kan in principe geen kwaad: veel mannen hebben dat weleens meegemaakt. Maak je er geen zorgen over, want het is echt niets bijzonders. Als de klachten langere tijd (meer dan drie weken) duren, of wanneer je ook pijnklachten, ga dan even bij de huisarts langs.
Pieter2011
12 jaar geleden
Sorry,maar in de tijd dat jij hier je vraag stelt,had je ook een afspraak bij de dokter kunnen maken.Het kan best zijn dat dit regelmatig voorkomt,maar ik zou hier echt geen risico mee nemen.
Dus snel naar de h.a
12 jaar geleden
Het kan heel goed dat er een scheurtje in het toompje gekomen is doordat je misschien wat te ruw bent geweest.
Dat is het alsof het bloed met het sperma mee komt.
Of de voorhuid is wat krap, dan kan het ook wat gaan bloeden.
Even een paar dagen rust en dan kijken of het nog zo is.
Als het nog steeds bloedt gewoon even naar de dokter gaan voor de zekerheid.
Meestal is er niets ernstigs, en als dat wel zo zou zijn ben je er mooi op tijd bij.
Ik zou me maar niet te bezorgd maken maar gewoon alert zijn.
Kristal