waar kan ik informatie vinden over bloedprikken?

over lijst die je van dokter meekrijgt dan kruist dokter aan welke die je moet laten controleren. Ik wil betekenis weten achter dat lijst. Bijvoorbeeld watvoor ziektes kan opgespoord word etc...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je wel minstens 40 dingen aankruisen, dus je vraag is veel te uitgebreid als ik van al die dingen ook nog eens moet vertellen welke ziektes dat zijn.

Antwoorden (2)

Dit lijstje pak gebruik ik altijd....
Verder www.kiesbeter.nl kun je ook veel info vinden over bloedprikken

Toegevoegd na 49 minuten:
http://www.kiesbeter.nl/algemeen/thema/laboratorium-onderzoeken/

Deze bedoelde ik van kiesbeter..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bron is heel goed, ik had die andere link weggelaten als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een wat diepere link dan dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diepere link geplaatst
Hier kun je nog info vinden over wat de juiste waardes horen te zijn.