Wat de reden dat ik bleek ben?

De laatste tijd krijg ik steeds meer te horen dat ik zo bleek zie, ik kom dagelijks buiten en eet voldoende en met variatie.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan liggen aan de kleding die je draagt. De lentemode is momenteel veel felle kleuren. Dat staat lang neit iedereen. Als jij dit soort kleding draagt (felrode of hardblauwe shirts, bij je gezicht zeg maar) en je bent juist een type voor zachte en/of warme kleuren, dan lijk je erg bleek! Misschien staat jou terra, beige, of lichtblauw ofzo beter. Je zou het eens kunnen proberen. Je hoeft geen kleding weg te gooien ;-) maar probeer eens een lichtblauwe of zachtgele sjaal bij je felgekleurde shirt. Misschien lijk je direct bruiner! Of heb je misschien je haar geverfd, in een kleur die niet zo goed bij je past? Dat heeft hetzelfde effect als wat ik hierboven omschreef!

Hier kan ik moeilijk op antwoorden, maar eet je wel genoeg zout? Probeer anders eens wat meer zoutigs te eten zoals nootjes. Iedere dag een klein handje kan geen kwaad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100