Hoe moet ik iemand sterkte toewensen bij een bijna-overlijden?

De moeder van mijn atletiek trainer ligt op sterven. Ik ben 16. Hoe moet ik mijn trainer sterkte wensen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (6)

Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik leef met je mee in deze moeilijke tijd, heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon zeggen wat je voelt. Ik vind het al dapper dat je er niet voor weg wil lopen. Veel mensen mijden anderen die hiermee geconfronteerd worden, uit angst of onhandigheid.

Als je een ouder hebt die in zo'n kritieke fase verkeert, voel je je toch al zo hulpeloos. Het is dan heel fijn als er iemand is die blijk geeft van mede-voelen. Je kunt dus het beste gewoon je eigen woorden gebruiken, dan komen ze recht uit je hart.

Zelfs al zou je haperen of stotteren, degene die het betreft zal zich gesterkt voelen en er blij om zijn. Standaard wensen bestaan niet. Voorgekauwde zinnen komen niet aan.

Sterkte, het is voor jou, op jouw leeftijd ook niet makkelijk.
Ivana
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, iets zeggen wat uit je hart komt, of desnoods een knuffel, doe wat jij goed vind voelen op dat moment.
Jou leeftijd is niet van belang het gaat erom dat je uit je eigen gevoel schrijft en dat zou kunnen zijn.
Veel sterkte in deze moeilijke periode.
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat ze haar leeftijd erbij schrijft. Als je 16 jaar bent, ben je nog niet of weinig met de dood geconfronteerd. Ze wil duidelijk de boodschap goed overbrengen en is daar dus nog onzeker over.
Ik bewonder haar, omdat ze er niet voor wegloopt.
Amadea
12 jaar geleden
Ik heb meer het idee dat Tokke een "hij" is.
Ivana
12 jaar geleden
Maakt dat in dit geval iets uit? Ik dacht het niet.
Ik wens je veel kracht toe bij het verwerken van je verdriet.

Heel veel sterkte in deze droevige tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wens jou nog veel sterkte toe in deze moeilijke tijd .