Waarom moet je mont spoeling niet door sliken

Op het pak staat niet door slikken maar waarom niet staat er niet dus dat wil ik weten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Omdat je er diarree van krijgt .. En het slecht is voor je maag, veel mond spoelingen bevatten alcohol en andere middelen die alleen voor oraal gebruik zijn, niet voor inwendig ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het een soort van chemisch goedje is en alcohol, fluoride en andere schadelijke ingrediënten bevat die slecht voor je zijn en je maag en darmen kunnen aantasten.