Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Omdat het vaak angsthazen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Vaak is het zo dat de mannen zich aanpast aan de omgeving waarin hij of zij zich bevindt. Mijn beleving is dat mijn ambities steeds sterker worden door wat ik meemaak. De rust en regelmaat was vroeger veel sterker dan nu. Niets plannen, gewoon zien waar je de volgende dag zin in hebt. Door regelmaat word ik onrustig. 'Het strijden voor geluk' en 'Geef nooit op' is mijn ambitie. Vaak wordt door tegenstrijd het strijden verzwakt maar het nooit opgeven is wat het sterker maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het in de genen zit. Een vrouw omdat ze kinderen wil baren en een man slechts op zoek is naar een goede moeder (dat hoeft er gevoeglijk niet een te zijn)

Vooralsnog is mijn persoonlijke mening anders dan wat de genen ons in fluisteren :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen zijn bang om alleen te moeten zijn en willen graag verzorgd worden!! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrouwen hebben het THUIS uitgevonden...

Kijk maar of het klopt...

Een huis bewoond door enkel een vrouw is een thuis...
Een huis bewoond door enkel een man is een hol...

Is het duidelijk voor een goed verstaander?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jill... Niet boos maken die mannen, wij weten het wel... knuffel van XiniX...
De biologische tijdklok van een vrouw tikt nou eenmaal harder dan die van een man. En dat zie je al bij kinderen. Meisjes komen over het algemeen eerder in de pubertijd dan de jongens. Dus denk dat het daar zeker mee te maken heeft. Zal ook wel verklaren waarom de vrouwen vaker een man hebben die iets of wat ouder is dan zij zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooringenomen en onbewezen vrouwen gewouwel allemaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal omdat mannen voor ze settelen nog zoveel mogelijk avonturen willen beleven.

Astrid Theunissen benoemt dit fenomeen in een wat andere bewoording in HP/De Tijd. Volgens haar zijn mannen "slappe zakken".

Ik vond het wel een treffend stuk, maar als ik die Theunissen zie, dan heb ik ook niet zo'n zin om met haar te settelen: ze is niet knap genoeg om te compenseren voor het zeurderige.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat die mannen hun hele leven gepamperd zijn door hun moeders.Met gepamperd bedoel ik dat ze betutteld zijn en niet zelfstandig zijn geworden.Ik zie om mij heen dat ze dan ook nog vrouwen treffen die op hun moeder lijken hihiii. Meisjes worden kennelijk vroeger klaargestoomd zelfstandiger hun ding te doen in het huishouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dat er vanaf hangt wat je onder dat zo mooi verwoorde "settelen" verstaat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding