Dit is de enige Nikki Zondag, die ik heb kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een Nikki Zondag overleden bij een auto-ongeluk, bedoel je die?

http://www.mensenlinq.nl/mensenlinq/overlijdendg/site/advertentie/detail?aid=4347523&pid=4347524
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nikki Zondag,

was een lief meisje. zat in 4VWO
Ze is omgekomen samen met haar ouders op weg naar Zeeland in een tragisch auto-ongeluk.
Alleen haar zus Manou (18) heeft het overleefd (is als enige over)

Nikki zat bij mijn broer in de mentorklas.

Het is een tragisch verlies,
en afschuwelijk dat dit meisje zo vroeg het leven heeft moeten achterlaten.
We hopen dat ze samen met haar ouders de rust kan vinden die ze verdiend heeft, en dat Manou de kracht mag vinden iets moois van haar leven te maken, ondanks het verlies van haar ouders én zusje..