Waar kan ik online goedkoop tussen 50 en 90 addidas schoenen halen?

Wel veilig met eigen ervaring en het liefst wit en zwart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dames of heren model? Ik weet het je profiel naam zegt Yasmine, maar de mijne zegt ook Heer, dus dat betekend niets ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bedoel je dat je tussen de 50 en de 90 schoenen nodig hebt, of mogen ze tussen de 50 en de 90 euro kosten?

Antwoorden (4)

Bij Zalando. Gratis bezorging ook nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.shoppingkq.com duurt wel ca. 4 weken voor je ze thuis hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je Duits best is, maar ik zou naar dit e-mail adres geschreven hebben en zo mijn extra korting pakken. Meestal is het van zo'n fabriek erg betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben goede ervaringen met www.avantisport.nl , veel keus en goedkoop, geen verzendkosten.