Is de vaccinatie wel vertrouwt bij een baby van 10 maanden? test resultaten over de lange termijn zijn er nog niet.

Half december komen pas de eeste lange termijn uitslagen,hoe kan ik dan onze kanjer nu al een spuit geven.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja hoor, ik zou het risico niet durven te nemen voor zo´n kleine.... Doen dus...

Ja hoor, vaccinatie is geen enkel probleem! Geloof me, als er twijfel was zouden ze de risico's echt niet nemen!

De uitslagen van half december zijn beslist niet de eerste langetermijnuitslagen. Het zijn extra uitslagen, in aanvulling op de voorlopige uitslagen die reeds bekend zijn. Op dit moment wijst alles erop dat het krijgen van de griep aanzienlijk gevaarlijker is dan het krijgen van de vaccinatie. Stel het je zo voor: als je tienduizend baby's vaccineert, zullen daarvan twee sterven ten gevolge van de vaccinatie, en vijf zullen grote gezondheidsproblemen krijgen. Dat lijkt een goede reden om niet te vaccineren  --  tot je hoort wat er zou gebeuren als je diezelfde tienduizend baby's *niet* zou vaccineren. Dan zouden van die baby's er veertien sterven, en zullen er honderdzestig grote gezondheidsproblemen krijgen. (Getallen zijn uit mijn duim gezogen, maar geven heel goed het principe weer.) Jullie mogen zelf kiezen in welke van de twee groepen van tienduizend baby's jullie deze tien maanden oude kanjer willen plaatsen.

Lees hier even door.. http://www.vaccinatieweek.be/defaultSubsite.aspx?id=8228

De kans is groter dat een kind aan de griep overlijdt dan dat er complicaties optreden. Maar je moet het zelf weten...

Als je kind een allergie heeft moet je dit aankaarten bij je huisarts. Als je zelf een allergie heb maar deze is nog niet gecontateerd bij je kind moet je dit ook maar eens aankaarten bij de huisarts of allergoloog. Er zijn namelijk wel gevallen bekend van reactie's op het vaccin. Alleen volgens de gevens voor zover openbaar ging dit om incidenten. Mensen die ronduit beweren dat er totaal geen risico's zijn die hebben een plank voor hun hoofd. Er is namelijk nog helemaal niets bekend. Dus hoe kun je dat stellen als leek?

Resultaten zijn er zeker niet dus antwoord op de vraag kan niet gegeven worden, ook niet door de experts die het medicijn ontwikkeld hebben. Dat feit roept bij mij heel vragen op

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100