Hoe kun je ervoor zorgen dat je zo lekker mogelijk (diep) inslaapt?

Ben tot nu toe al bij: warm drinken, douchen, kruik. In noodgevallen de hamer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Doe de val-meditatie... Stel je voor dat je valt, dieper en dieper... En blijf kijken naar wat er gebeurt... Moet je wel durven hoor, want als je lang doorgaat dan wordt het heel eng... En dan zul je zien dat als het je lukt, je meteen de droomperiode kunt overslaan en meteen in diepe slaap terecht komt... Probeer maar en zie voor jezelf... Ik spreek uit ervaring...

Stevige beurt doet wonderen!

Een glaasje sterke drank.

lees hier maar eens. Volop suggesties: http://www.goeievraag.nl/vraag/avonds-moeilijk-slaap-trucs-eerder.25351

Bronnen:
www.goeievraag.nl

Door te antwoorden of af te geven op Goeievraag af en toe.

zorg dat je alles van de afgelopen dag hebt afgerond... alles klaar zowel praktisch als emotioneel... dan is er niet waarvoor je alert zou moeten blijven en kun je ontspannen inslapen... leef zoals het kindje op de foto: wees in het moment... hier en nu... ga totaal op in waar je mee bezig bent, of dat nu spelen of slapen is: alles doe je in volledige overgave, zonder er over na te denken (laat staan er een gedachte aan besteden als het al voorbij is, of nog niet gebeurd is...)

Door je schoonmoeder eens een keer op te bellen en vragen naar de nieuwtjes.. Ik val al in slaap als ze me begroet;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100