Hoe kun je ervoor zorgen dat je zo lekker mogelijk (diep) inslaapt?

Ben tot nu toe al bij: warm drinken, douchen, kruik. In noodgevallen de hamer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Doe de val-meditatie... Stel je voor dat je valt, dieper en dieper... En blijf kijken naar wat er gebeurt... Moet je wel durven hoor, want als je lang doorgaat dan wordt het heel eng...

En dan zul je zien dat als het je lukt, je meteen de droomperiode kunt overslaan en meteen in diepe slaap terecht komt...

Probeer maar en zie voor jezelf... Ik spreek uit ervaring...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Stevige beurt doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een glaasje sterke drank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lees hier maar eens. Volop suggesties: http://www.goeievraag.nl/vraag/avonds-moeilijk-slaap-trucs-eerder.25351
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door te antwoorden of af te geven op Goeievraag af en toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zorg dat je alles van de afgelopen dag hebt afgerond... alles klaar zowel praktisch als emotioneel... dan is er niet waarvoor je alert zou moeten blijven en kun je ontspannen inslapen...

leef zoals het kindje op de foto: wees in het moment... hier en nu... ga totaal op in waar je mee bezig bent, of dat nu spelen of slapen is: alles doe je in volledige overgave, zonder er over na te denken (laat staan er een
gedachte aan besteden als het al voorbij is, of nog niet gebeurd is...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je schoonmoeder eens een keer op te bellen en vragen naar de nieuwtjes..
Ik val al in slaap als ze me begroet;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heerlijk antwoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thx