Is dit een kneuzing ? (Zie extra uitleg)

Ik heb vanaf ik wakker werd pijn op me borst. (Linker kant)
Ik voel het wanneer ik me arm snel beweeg. En de pijn breid zich uit als ik dus snel beweeg of opsta

Alvast bedankt

PS: Het is niks met me hart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je deze klachten al lang? en heb je iets gedaan wat een mogelijke kneuzing zou kunnen veroorzaken? je zal niet snel een kneuzing krijgen door alleen verkeerd te liggen. als de pijn aanhoud gewoon naar de huisarts gaan voor onderzoek, want een pijnklacht is moeilijk te plaatsen zonder onderzoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gister wild gestoeit

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het een spierpijn,het is erg onwaarschijnlijk dat je van een verkeerde houding een kneuzing krijgt. Lekker warm houden ,op geleide van de pijn in beweging blijven en evt een pijnstiller.
Als het blijft aanhouden even langs je Huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het kan zo zijn dat je gewoon verkeerd heb gelegen je slaap en dat je daardoor een soort van druk op je borst voelt ik zou afwachten tot morgen als het dan nog steeds zo is naar de huisarts gaan