als je vermagert als vrouw, krijg je dan ook een kleinere cupmaat?

Ik heb best een grote boezem gekregen sinds mijn menopauze (van cup B naar cup D), ook in verhouding to de rest van mijn lichaam.
Nu heb ik ook een buikje waar ik vanaf wil, en het zou best leuk zijn om ook "van boven" een beetje af te vallen. Niet dat ik mn borsten niet okee vind, maar alles spant zo hard, mn knoppen staan open etc. En als ik een maat groter koop dan zit het onderaan te los.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Verschilt per vrouw en ligt ook aan je lichaamsbouw. Je borsten bevatten melkklieren en vetweefsel, als je een hoog percentage vetweefsel hebt, kun je inderdaad en cupmaat verliezen met het afvallen. Of dit bij jou gaan gebeuren is niet te zeggen, kwestie van afwachten. Gewoon gezond afvallen en lekker sporten.

Bij veel vrouwen wel, bij andere niet. De meesten wel volgens mij, als ik zo om me heen kijk.

Bij mij niet. Ben 25kg afgevallen 85f Naar 70h gegaan. Omdat de borst even groot is gebleven. Alleen de omvang gedaald, dat ga je autonatisch omhoog. Er zijn ook vrouwen die wel Kleiner worden in de cup, alleen bij mij waren ze daardoor meer gaan hangen en minder vol. Hoop dat je er wat mee kan

Vaak slanken vrouwen eerst af op de plekken waar ze het juist niet willen, oa de borsten. Gezien jij dit juist wel wil is dit alleen maar voordelig. (bijna alle) Borsten krimpen als je afvalt. Dit simpelweg omdat ook de borsten vet 'dragen'. De kans is dan ook groot dat je eerder merkt dat je borsten afvallen dan je buikje.

Ik kreeg altijd als ik afgevallen was wel een kleinere cupmaat. Maar ook heeeel veel slappere borsten. Je verliest namelijk wel vet, maar geen huid en zeker niet meer als je al wat ouder bent. Je kunt niet "desgewenst" overal 2 cm afvallen. Zo werkt dat niet. Als jij geen geschiedenis hebt van aankomen en afvallen, dan zul je moeten afwachten hoe dat met jouw lichaam uitpakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100