Is er iets bekend over het trainingsschema wat gebruikt werd bij Obese?

Dan bedoel ik zoveel van dit en zo lang dat.

Toegevoegd na 54 minuten:
Het trainingsprogramma is dus afgesteld per persoon maar waar moet ik ongeveer aan denken qua uren. Is dat in de richting van een uur fietsen en een uur gewichten, om maar wat te noemen

12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
volgens mij werd hiervoor een persoonlijk trainingsschema opgesteld, dit is niet iets dat je zomaar kunt overnemen als je zelf wilt afvallen.
Ze kijken per situatie wat een persoon aankan.

Antwoorden (1)

Nee, want dat werd/wordt er persoon opgesteld. Er is geen algemeen geldig trainingsschema.