Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De straling is zo miniem dat het niet schadelijk zou zijn. Maar de meningen hierover zijn verdeeld. Als je absoluut gerust wil zijn, kan je de router uitschakelen als je gaat slapen of als je computer uit staat. Veel schadelijker zou een GSM zijn die je lang tegen je oor houdt bij het bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meningen zijn inderdaad verdeeld. Harde bewijzen van schadelijkheid en onschadelijkheid zijn er niet.
Ik ben een non-believer. Mijn huis staat vol kleine zendertjes en ik zie er stralend uit. :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie :)

Andere antwoorden (1)

Niet meer of minder dan alle andere apparaten op je kamer!

Denk aan je mobieltje, dvd speler, televisie, computer/laptop en alle andere elektronische apparaten.

Dus concreet: Nee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, een een televisie, wekker, computer(zonder wifi aan), en een dvd speler is toch iets heel anders dan een wifi router. Al deze elektronische apparaten zenden geen of nauwelijks straling. En dat doet een wifi router dus wel, dag en nacht. Maar of deze straling schadelijk is kan ik je niet vertellen, ik heb het idee dat meningen daar over sterk verdeeld zijn. Maar ook ik ben benieuwd naar het antwoord.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing