Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je doen met een wondje op je eikel?

Ik was me gisteren aan het mastruberen en vlak na ik klaar was kreeg il verscrikkelijk veel pijn eerst zag ik niets maar na 10minuten was er een grote rode plek gekomen een wond als je het aanraakt doet het enorm veel pijn. Vandaag een dag late zie ik dat aan de binnekant van mijn voorhuid ook een wondje is maar dit plakt aan het wondje van mijn eikel wat moet ik nu doen? (het plakt maar een beetje hoor ik kan mijn voorhuid zondr pijn te hebben naar achter krijgen maar de huid onder mijn eikel plakt er een beetje aan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
54K
Ritsuka
12 jaar geleden
waarschijnlijk met je nagel erlangs geschuurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of een beetje te droog geweest waardoor je soort van brand/schaafje hebt gemaakt.
Niks aan doen, wel in de gaten houden of het niet erger wordt. Droog en schoon houden en de volgende keer likje vaseline erbij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Goed schoonhouden dus wassen en verder even met rust laten gesneest heel snel. Ik het vervolg niet meer zo wild doen.

Toegevoegd na 21 seconden:
gesneest = geneest
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het wassen, niet afDROGEN, maar droogDEPPEN. Met afdrogen schuurt het alleen maar meer.
Dan insmeren met een zuur vrije crème zoals vaseline. Niet te dik.
Gebruik de vaseline de volgende x ook maar als je weer aan de "slag" wil. Suc6
Oeps een beetje te enthousiast geweest... Hihi geeft niets...
Gewoon een beetje vaseline of uierzalf op doen. Dan heelt het vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je weer gaat trekken terwijl je nog een wondje hebt ook die vaseline gebruiken.
De ideale zalf voor slijmvliezen is Daktacort. Het is niet eens duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding