Kan je van je oren uitspuiten een ontsteking krijgen ?

Ik heb 2 weken geleden op donderdag me oren laten uitspuiten alleen me linkeroor ging niet goed dus moest die maandag daarna terugkomen. En het ging nog steeds niet, moest afgelopen woensdag dus terugkomen en toen ging de prop er wel uit.

Maar nu heb ik nog best wel veel last van me linkeroor en hoor ik ook een piep. Weet iemand wat er aan de hand is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Het piepen is een normaal verschijnsel, maar moet wel met een paar dagen over zijn.
Indien er aanhoudende klachten zijn zoals het piepen en of pijn ( of rotzooi wat er uit komt ) dan zou ik als ik u was contact opnemen met de dienstdoende Arts.

Wat er aan mankeert, kan en wil ik niet zeggen daar ik geen medische achtergrond heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit zelf ook gehad, na 3x terugkomen en na ongeveer 25 keer spuiten was de prop eruit.
Want mogelijk is, is dat je trommelvlies ligt geïrriteerd is.
(Dat was bij mij het geval) Dit moet vanzelf goed komen,
let er wel op dat het niet ontstoken raakt. Als de klachten bijvoorbeeld verergeren.