Aerius mag je dat gebruiken als je te kort aan bloedplaatjes heb b.v. Als je zware allergie hebt voor kerstbomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat mag.
Ik lees in de bijsluiter:
Er zijn van dit medicijn geen belangrijke wisselwerkingen met andere medicijnen bekend.

Jouw dokter kan aerius voorschrijven.
En die weet ook het antwoord.
Zo niet, dan weet de apotheek waar jouw medicijnen vandaan komen, wat jij nog meer slikt en of dan met
elkaar gecombineerd kan worden.

Aerius
De werkzame stof in Aerius is desloratadine.

Desloratadine is een anti-allergiemedicijn.

Artsen schrijven het voor bij verschillende vormen van allergie, zoals hooikoorts, langdurig ontstoken neusslijmvlies, ontstoken ogen door allergie, netelroos en jeuk.

Zelf gebruik ik het 's zomers en 's winters tegen
hooikoorts en allergie voor huisstofmijt.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Aerius.aspx?mId=10704&rId=720