Ben je na vaccinatie van de mex. griep ook beschermd voor virus wat de longen verwoest? Deze variant heerst nu in de Oekraine. ?????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Die Indianenverhalen die nu daar de ronde doen, kunnen ook heel goed een pr campagne zijn van de Oekrainse regering om hun eigen onvermogen te maskeren.
Niet alles zomaar geloven wat je leest ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 je leest er egt nog nix van in de kranten enzo..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elders op GV heb ik al een bron neergezet over die "indianen" verhalen. Die bron was een oekrainse site. In Nederland is dit inderdaad wel uit de pers gehouden. Is uiteraard een site in een buitenlandse taal.
Dat is nog onbekend. Onderzoeken met het oorspronkelijke vaccin, gebaseerd op de H5N1-stam, hebben uitgewezen dat meer dan 80% van de mensen voldoende antistoffen aanmaakt. Omdat tegen het H5N1 virus moeilijk antistoffen konden worden aangemaakt, bestaat de hoop dat het effect van de huidige vaccins groter is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alleen plagiaat, óók nog antwoord op een totaal andere vraag (namelijk of het vaccin tegen Mexicaanse griep 100% bescherming biedt tegen Mexicaanse griep). Als je het niet weet, geef dan geen antwoord. Als je iets dat lijkt op een antwoord vindt op een andere site, vermeld dan je bron. Zo moeilijk is het toch niet? Je bron: http://www.dokterdokter.nl/medisch/article/27286/mexicaanse-griep-12-veelgestelde-vragen-over-vaccinatie En lees dit ook eens door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Plagiaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht al: Babyfaced kan ineens redelijk Nederlands schrijven,want ik was zo naïef te denken dat het uit zijn eigen koker kwam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar komt bij dat het bericht niet eens juist is. Na de tweede vaccinatie is 70% voldoende beschermd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heeft hij dit van gekopieerd dan, de Mexicaanse Griep is H1N1 en niet H5N1, dat is nogal een verschil.
Dat wordt nog uitgezocht, mogelijk is dat het influenzavirus is gemuteerd. Maar er gaan wel meer verhalen rond. Ik zou niet alles geloven wat men zegt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verhalen die te lezen waren via een link in een eerdere vraag hier op GV waren absoluut onbetrouwbaar, dat kan zelfs een leek vaststellen.

Het moet al heel vreemd lopen wil er iets van waar zijn met die zogenoemde situatie in de Oekraiene.

Antwoord: De vaccinatie voor Nieuwe Influenza A (H1N1) (Mexicaanse Griep) is bedoeld voor Mexicaanse Griep en niet voor mutaties daarvan die eventueel recent zijn ontstaan en niet voor Q-koorts en niet voor andere ziektes / ziekteverwekkers, dus nee geen bescherming tegen de vermeende variant in de Oekraiene.