Ik heb 2x seks gehad zonder condoom. Maar ben al 1 maand aan de pil ik ben nu in m'n stopweek, & ben nu al 2 dagen overtijd wat te doen nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgende keer een condoom gebruiken.
Kimath
12 jaar geleden
De eerste maand werkt de pil vaak nog niet goed, ligt er aan op welke dag je begon.

Antwoorden (9)

euh, eventjes geduld hebben, en als je blijft twijfelen eventjes bij de dienstapotheek een testje halen, of wachten tot morgen en bij de kruidvat..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwangerschapstest halen bij de drogist of apotheker lijkt me wel handig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon afwachten. Voor de zekerheid morning after pil slikken.
Door stress etc kan je periode verlaat zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afwachten. en de resultaat zien...

Succes.!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
•Begint u de pil te slikken op de eerste dag van de menstruatie dan bent u meteen tegen zwangerschap beschermd. Als u op een andere dag begint, werkt de pil nog niet meteen; u moet nog zeven dagen een extra voorbehoedmiddel gebruiken, zoals een condoom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon afwachten de doorbraakbloeding in de stopweek ,
laat wel eens een paar dagen opzich wachten.

wil je toch zekerheid dan dan een test halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je zwanger bent (dat is niet onmogelijk) beginnen met sparen voor de babyspullen ,je hebt nog negen maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat je de pil voor het eerst gebruikt. Per persoon verschilt het hoe lang het duurt voordat je ongesteld wordt in je stopweek. De 1 is het een dag later, de ander moet 5 dagen wachten. als je de pil geslikt hebt zoals het hoort, is de kans op zwangerschap klein. Je bent echter niet beschermd tegen soa's!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik de pil ook voor t eerst gebruikte, was ik ook overtijd. En dat komt volgens mij, omdat j lichaam eraan moet wennen. Ik zou toch wel een testje halen voor t zekerheid.