Bestaan er ook pleisters voor mensen met een andere huidskleur?

Er zijn natuurlijk 'huidskleur' pleisters, maar dit geld niet voor iedereen. zijn er ook donkere of geelige pleisters?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Die zijn er zeker. Je hebt ze tegenwoordig in allerlei kleuren. Voor de kinderen een gekleurde, en voor een neger de bruine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou dit niet correct zijn? Neger is een aanduiding voor de oorspronkelijke, donkerhuidige bewoners van Afrika (ff gekopieerd van wiki)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat krijgen de 'negerkindjes' eigenlijk van Taat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kinderachtig, minnetjes geven voor een goed antwoord. Pelle, ik snap je vraag niet.
Ja deze bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij de Toko?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bijvoorbeeld hier: http://www.bandshades.com/index_content.html
Ze bestaan, zie hier bijvoorbeeld: http://www.bandshades.com/index_content.html
Daarnaast heb je ook transparante pleisters, minder geschikt bij grotere wonden lijkt me, maar ze bestaan wel.

Toegevoegd na 6 minuten:
"Er zijn ook blauw gekleurde pleisters. Deze zijn speciaal geschikt voor mensen die met levensmiddelen en voedingswaren werken omdat de kleur blauw meestal goed opvalt. Ook bevat het wondkussen van deze blauwe pleisters een metaalstrip waardoor ze te detecteren zijn door metaaldetectoren. Blauwe pleisters zijn nodig als er aan de HACCP richtlijnen moet worden voldaan."
http://www.ikehbo.nl/ehbo-materiaal/verbandmateriaal/pleisters.php