wat voor een drugs is een tripper?

Is een tripper hard of soft drugs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een tripper???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soort drugs, maar wat voor een drug?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk deze vraag bij de categorie Eten & Drinken.

Antwoorden (3)

Trippers is een verzamelnaam voor alle drugs waarbij je dingen anders kunt gaan zien en horen. dus drugs waarvan je gaat 'trippen' zoals paddo's
http://www.junkie4junkie.nl/diversen/paddotrippers.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, leuke naam in je link; junkie4junkie :p maar dan zal LSD ook wel een tripper zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er van gaat trippen..vast :p zo veel verstand heb er ik er ook weer niet van hehe.
Verschilt per tripper.
Lsd valt onder hard drugs, paddo's nog onder softdrugs. Sommigen gaan trippen van wiet, da's ook soft.
Ligt er dus aan welk middel je bedoelt.
Maar ze zijn allemaal vetslavend en als je een slechte trip hebt...
Er zijn er bij de plegen zelfmoord.
Ook door paddo's, dus hoe soft is soft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn er bij de plegen zelfmoord.
Ook door paddo’s, dus hoe soft is soft… Leuk verwoord! + voor de rest van je antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en vetslavend hè, dat is dan een samenvoeging van vet verslavend zeker?
Ketamine (Special K)
LSD
MDA (Dit is ook een natuurlijke stof die het lichaam gebruikt om dromen, hallucineren, etc. En toch illegaal, hmm, hmm...)
Paddo's
PCP (Angel Dust- Dit maakt u ook kompleet gevoelloos)

Dit zijn allemaal hard drugs, gewoon drugs waar uw perceptie van de realiteit verandert. De realiteit word gewoon 'n droom eigelijk.

Maar bij hoge dosissen kan ook wiet hallucinaties veroorzaken, ma dan moet toch nog al henig zitten knallen, ze.