Wat heb ik?

ik ben al een week benauwd en heb een beetje een verlamd tong achterin..en druk op de borst,hoest slijm op groen geel. heb wel de mexicaanse griep gehad..maar veel last van de longen nu..

bedankt groetjes grada

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met sgrijvvaud eens.
Raadpleeg bij gezondheidsklachten een arts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo vraag je dat aan ons?

Het beste antwoord

Misschien een longontsteking?
• Kortademigheid
• Koorts en rillingen
• Pijn in de borststreek
• Moeizame ademhaling
• Hoesten en ophoesten van sputum (gele, groen slijm)

Advies; bezoek je huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat zijn de na-weeën van de mexigriep...

Maar om het zeker te weten, ga terug naar je huisarts...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me verstandig deze vraag aan je huisarts te vragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het volgende:

"Te lang gewacht met het maken van een afspraak bij de dokter!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou ook een bronchitis kunnen zijn. Ik heb dit zelf ook vaak gehad, als gevolg van een griep. Je moet veel rust houden en er zeker niet mee doorlopen, want dan loop je het risico een longontsteking te krijgen. Ga naar je huisarts!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu nog bellen met de huisarts, benauwd en druk op de borst is niet goed. Deze kan je vertellen waar dit vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sowieso naar de huisarts! Hoe graag je het misschien ook wilt, wij kunnen je niet helpen van achter het toetsenbord. Beterschap in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je heb het al gehoort.
Dus
Trekken aan de bel.!
Beterschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GO SEE THE DOCTER!!!!!!!!