Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit de krant bleek dat de veiligheid en bijwerkingen van de prik pas in december bekend zijn. Is het verstandig om dat eerst af te wachten?

Toegevoegd na 20 minuten:
Klink roept dat het veilig is, alsof hij een wasmiddel aansmeert. Ik zoek de feitelijke cijfers/testuitslagen, ik heb geen trek in een minister die volgend jaar roept 'Sorry, wij wisten het ook niet'.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Deze vraag is vandaag nog eerder gesteld (in iets andere woorden) zie de link hieronder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geef u als advies ga maar eens kijken op de site van rivm dat is de eenigste site die u kunt vertrouwen en let niet op wat in de kranten staat en wat je veder kunt vinden op internet die verhaalen kloppen allemaal niet
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de site van het rivm praat alleen maar in hun eigen straatje en zien ons als imbecielen die alles maar geloven wat hun zeggen ,maar niet iedereen is een ombeciel.
In december komt vaak de 2e injectie, dan pas kunnen ze het onderzoek afronden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding