Uit de krant bleek dat de veiligheid en bijwerkingen van de prik pas in december bekend zijn. Is het verstandig om dat eerst af te wachten?

Toegevoegd na 20 minuten:
Klink roept dat het veilig is, alsof hij een wasmiddel aansmeert. Ik zoek de feitelijke cijfers/testuitslagen, ik heb geen trek in een minister die volgend jaar roept 'Sorry, wij wisten het ook niet'.

Weet jij het antwoord?

/2500

Deze vraag is vandaag nog eerder gesteld (in iets andere woorden) zie de link hieronder.

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/mexicaanse-...

Klink krijgt wel een ander vaccin als het plebs, hij neemt een elite-vaccin zonder kwik... Hoe voelt het dan als je hoort wat die man zegt? En in december komen pas de resultaten, waarom dan pas? Dan zijn er genoeg proefkonijnen geweest, omdat ze er op voorhand geen zinnig woord over kunnen zeggen, niet over de werking en niet over de bijwerking...

ik geef u als advies ga maar eens kijken op de site van rivm dat is de eenigste site die u kunt vertrouwen en let niet op wat in de kranten staat en wat je veder kunt vinden op internet die verhaalen kloppen allemaal niet

Bronnen:
slee1

In december komt vaak de 2e injectie, dan pas kunnen ze het onderzoek afronden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100