Krimpt het mannelijk geslachtsdeel bij groei van buikomvang? Is er een formule voor?

Ik zag zoiets bij Operah. Die dr.Oz ofzo heet ie geloof ik, zei zoiets. Bij groei van buikomvang van zoveel cm krimpt de penis met zoveel milimeter. Is dat waar? En zo ja, is daar een bepaald wiskundig formule voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De penis krimpt niet, maar er is minder van de penis zichtbaar omdat het vet een deel van de penis verhuld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of beter gezegd: verhult.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na onlangs een meting te hebben gedaan ben ik inderdaad tot de schokkende ontdekking gekomen dat mijn penis met 1,5 cm gekrompen is. De laatste meting was 2 jaar geleden. Toen had ik nog een behoorlijke six-pack (sportte 5 dagen per week intensief en dronk zelfs geen cola). En ja ik weet dat het meten van je geslachtsdeel nogal puberaal is, maar goed ik hecht er waarde aan.
Ritsuka
12 jaar geleden
De buik gaat over de penis heen, hij is niet kleiner, maar komt verstopt te zitten.
Enige manier waarop de penis krimpt is bij gebruik van bepaalde steroiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je daar waarde aan hecht, zit er weinig anders op dan hem weer 'uit te pakken'. Aan het sporten dus.
Anderhalve centimeter ; dat moeten wel aardig wat kilootjes zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat belangrijker is dat buikvet van invloed is op de kwaliteit van de erectie..
Dus hoe meer buikvet hoe groter de kans op impotentie

Het beste antwoord

Nee ,je penis krimpt niet. Maar als je dik genoeg wordt, en er vet wordt afgezet op het gebied rond de schaamstreek, zal hij steeds dieper in het vet verdwijnen. De penis is dan nog precies even lang (of kort), maar wordt door meer vet omgeven en steekt DAAR dus minder ver voorbij. Tot hij zelfs volledig onzichtbaar kan worden, maar dan ben je al wel HEEL erg dik.

Bij iedereen verloopt de vet en gewichtsverdeling weer net effe anders, dus een formule of gemiddelde is daar niet voor te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het komt er dus op neer dat je veel vet om je penis hebt, waardoor die langzaam maar zeker onzichtbaar wordt onder het vet. Dan zal de toename van vet rondom de schaamstreek sterk afhankelijk zijn van de vettoename op je buik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat klopt ; dat is hetzelfde gebied. En zeker met een hangbuik druk je het vet op de schaamstreek nog verder over de aanhechting van de penis heen.