Heeft er iemand ervaring met een online dieet plan?

Op deze website worden wel wat tips etc. gegeven http://afvallenforyou.nl/afvallen-en-hardlopen . Zijn er mensen die het dieetplan zelf volgen / hebben gevolgd.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je overgewicht hebt kun je beter eerst op zoek gaan naar een manier om op gewicht te blijven die je de rest van je leven kunt volhouden. Zoek het vooral in voeding, want dat heeft een vele malen grotere invloed dan lichaamsbeweging, hoewel voldoende lichaamsbeweging zeker wel helpt om de verbranding op gang te houden. Als je een dergelijk evenwicht hebt gevonden dan kun je op zoek gaan naar een manier om overtollig gewicht kwijt te raken. Welke manier doet er niet zo gek veel toe, hoewel snelle methodes over het algemeen eerder mislukken dan geleidelijke. Een halve kilo per week eraf is mooi. Je voorkomt daarmee dat je je lichaam op de spaarstand zet, waardoor de kilo's er weer aanvliegen als je weer normaal gaat eten. Als je lichaamsbeweging in wilt zetten, kijk dan eens naar een combinatie van kracht- en duursport, bijvoorbeeld fitness en hardlopen. Maar, nogmaals, als je de eraf gelopen calorieën meteen weer inneemt met je voeding dan is het resultaat hoogstens dat je conditie verbetert maar hoogstwaarschijnlijk word je zelfs zwaarder door de toename van je spiermassa.

Online afvallen is goed te doen. Maar voordat je daaraan begint is het goed om te weten waarom je de kilo's niet kwijt raakt! Er zijn 3 redenen te noemen waarom je niet afvalt. - 1) Dieten focussen op wat je niet mag - 2) Je streef gewicht als doel zien lijd meestal tot frustratie en jojo effect - 3) Je hormoonhuishouding raakt verstoort door veel oorzaken zoals: Stress, volgen van dieeten, Vetarm eten en nog veel meer... Lees het bijgaande artikel (bron) http://effectief-afvallen.nl/854/3-redenen-waarom-je-de-kilos-er-maar-niet-af-krijgt

Bronnen:
http://effectief-afvallen.nl/854/3-redenen...

Met Weightwatchers on line heb ik erg goede ervaring. Mijn dochter (18) wilde graag wat afvallen. Ze mocht van mij absoluut geen eenzijdig dieet volgen.Op internet gekeken. Kwamen uit bij Weightw. Ze moest leeft.streefgewicht etc invullen. Zij berekenen hoeveel punten per dag ze mag gebruiken. Elke dag vulde zij in wat ze had gegeten en t punten verbruik werd automatisch berekend, makkelijk. Als ze n feestje had kreeg ze reserve punten, ook als ze had gesport kreeg ze extra punten. De 1e week was gratis, om uit te proberen, het kost ca. 14.50 per maand. Maar je hoeft geen dure shakes of repen te kopen. Je mag alles eten, alleen de combi is iets anders dan ik gewend was. Je kan gratis recepten downloaden. Zij is ca. 4 maanden on line lid geweest, toen wist ze wel hoe het werkte. Zij is nu ca 7 kg kwijt, als ze erbij had gesport nog meer. ik deed mee en sportte daarbij wat extra en ben 14 kg kwijt, in 1 jaar tijd. Ik was echt niet super dik hoor, maar er mocht wel wat af. Voorheen wel ns andere dieeten geprobeerd maar dan viel ik maar 3-4 kg af en kreeg hoofdpijn, misselijk, honger etc. Succes

Diëten zijn een ramp, je denkt dan de hele tijd aan eten.

Hallo, heb je dit anders al eens geprobeerd? http://tiny.cc/groenesmoothies Zo te zien werkt het ook voor meerdere dingen, altijd handig :-). Ik heb er wel veel baat bij gehad tegen mijn hoofdpijn, maar viel er meteen een aantal kilo van af.

Diëten zijn een ramp, je denkt dan de hele tijd aan eten. Zoals elders al gemeld: volg gewoon een paar voedingsregels die mij ook hebben geholpen: - Eet als je tussendoor honger hebt. Je kunt altijd een paar noten of iets als kaas eten, alleen 's avonds niet (dan worden vetten opgenomen). - Eet altijd bewust! Eet dus altijd aan tafel. Eet niet voor de tv, aan de computer of tijdens het autorijden, en lees niet tijdens het eten. - Eet 's avonds weinig, 's nachts helemaal niets. - Vermijd zoetigheden, want daar krijg je honger van. Vermijd ook zoetstoffen (worden in de varkensfokkerij gebruikt). - Drink veel water (vult de maag en vertraagt de spijsvertering). - Eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering). - Minder voorbewerkt voedsel (bijvoorbeeld volkoren zuurdesembrood) is beter dan voorbewerkt voedsel (zoals witbrood). - Vermijd alcohol (veel calorieën). - Zorg ervoor dat je dagelijks beweegt: ga met de trap in plaats van met de lift, doe een paar push-ups voor de tv, ... - Vermijd de bus en de auto. Ga te voet of met de fiets.

Bronnen:
http://iitm.be/psicologicos

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100